Jak přilákat zákazníky na eshop s bydlením?

Možností, jak přilákat více zákazníků je celá spousta. Mezi nejefektivnější cesty, které nakonec stojí velmi málo, patří PPC reklamy, které se sice stále rozvíjí, ale už nyní vykazují skutečně fantastické výsledky. Možná ani nevíte, ale už jste na určitě v minulosti na takovou reklamu kliknuli a pravděpodobně někdy i dokončili objednávku. Ostatně i proto se v případě, že se společnosti přesouvají do online světa, uchylují přesně k nim. Mohou je optimalizovat, zefektivňovat, dobře cílit a vyhodnocovat.

 

Možnosti zviditelnění

Eshop s bydlením může inzerovat na porovnávačích jako Heureka, Zbozi nebo třeba Biano. Biano patři mezi speciálky, které jsou pro bydlení nejvhodnější, ale zase je třeba počítat se silným konkurenčním prostředím.

Další formou je optimalizace pro vyhledávače neboli SEO. Získat více návštěvníků pomoci organického vyhledávání se jeví jako levná varianta, kde neplatíte za každý proklik, ale má to také háček. Chtít, aby si váš eshop zamiloval vyhledávač Google nebo Seznam natolik, aby vás zobrazoval na předních pozicích, není určitě jednoduché. Optimalizovat na obecná fráze jako bydlení, nábytek nebo sedací souprava je vhodná spíše pro leadera na trhu, nikoliv menší až střední eshop. Lepší je cílit na specifické velmi konkrétní slova a produkty, kde není tak velké konkurenční prostředí a cesta k zákazníku je naopak více přímá.

Co jsou to PPC reklamy

Pokud hovoříme o PPC reklamách, mluvíme o reklamě, ve které figuruje jedno kliknutí. Platíte zkrátka za každého člověka, kdo kliknul na vaši reklamu. A tím se tato forma propagace odlišuje od ostatních, jako jsou například letáky nebo reklamní vizitky, které rozdáváte a doufáte, že je lidé nevyhodí.

V případě PPC reklamy, která se značně liší od tradiční tištěné formy propagace, se šetří i hromada peněz. Neutrácí se totiž za grafické návrhy a ani peníze nestojí ladem, když nejsou jako vizitky rozdány po okolí. Navíc reklamu můžete přesně cílit tím směrem, jakým chcete. A na toho, na koho reálně cílit chcete.

Cílem reklamy je tedy zpravidla zvýšení obratu za vynaložení minimálních nákladů. Někdy náklady tvoří 10%, jindy třeba 25%, záleží v jak konkurenčním prostředí jste a jak velké náklady jste ochotní obětovat vůči získaném obratu. V této souvislosti se používá často měřící metrika „PNO“, tedy podíl nákladů na obratu a když PPC agentuře řeknete, že chcete například dodržovat PNO 15%, tak agentura přesně ví, co má dělat. Jednoduše nastaví reklamy tak, aby náklady na reklamu nepřesáhly 15%.

PPC reklama a její výhody

Mezi tradiční výhody PPC reklamy patří hlavně zmiňované přesné cílení. Peníze budou skutečně vynaloženy na potenciální zákazníky, kteří jsou vaší cílovou skupinou. Nebudou minuty na ty, kteří do vaší cílové skupiny nespadají.
 
Navíc sami určitě výši vynaloženého rozpočtu. Výsledky se navíc mohou evidovat prakticky ihned po spuštění reklamy. Mluvíme také flexibilní formě propagace, u které můžete průběžně měnit jak strategii, tak i obsah reklamy a další aspekty, jež mají vliv na úspěšnost kampaní.


Má i své stinné stránky

Samozřejmě stejně jako všechno na světě, i PPC reklama má své stinné stránky, se kterými musíte počítat, pokud se do tohoto způsobu propagace chcete vrhnout. Kupříkladu se neustále vyvíjí čili se můžete během reklamní kampaně potýkat s nějakými nechtěnými změnami nebo výkyvy. I proto může být někdy složité zůstat u prvotní strategie, která mohla být sebevíc vymazlená. Naplánovat si strategii a rozpočet je krásné, ale v průběhu se může měnit chování zákazníka (například je ochoten méně nakupovat) nebo se změní konkurenční prostředí (velké výprodeje u konkurence a akce) a podle toho se přizpůsobovat, aby nastavení bylo maximálně efektivní.

Tržiště zpráv | 31.10.2023

Tweet

Související témata

  • Interiéry
  • Bytové doplňky

BYDLENÍ.CZ doporučuje

  • PETROŠ INTERIÉR

    PETROŠ INTERIÉR

    Navrhujeme dekorace interiérů, bytů, hotelů a restaurací po celé ČR. Montáže a aranžování dekorací, záclony, garnýže, rolety, potahové látky, žaluzie. Šijeme na zakázku. Provádíme velkoobchod a maloobchod garnýží a záclon.

  • AGC Flat Glass Czech a.s., člen AGC Group

    AGC Flat Glass Czech a.s., člen AGC Group

    Objevte širokou nabídku dekorativních skel pro moderní interiér. Společnost AGC Flat Glass Czech je největší výrobce plochého skla a jeho aplikací ve střední a východní Evropě - vyrábí funkční skla pro architekturu a skla pro interiér.

  • ŠPINAR - software s.r.o.

    ŠPINAR - software s.r.o.

    Fima ŠPINAR – software s.r.o. je výhradním dodavatelem programu TurboCAD, TurboFLOORPLAN, TurboCADCAM a dalších cca 50 programů pro český a slovenský trh. Společnost dodává také vlastní produkty DAEX, které nabízí na světovém trhu.

  • Výrobce Stylového nábytku ASTO

    Výrobce Stylového nábytku ASTO

    Nabízí přes 150 druhů solitérů z masivu buku. Nábytek je vhodný pro vstupní haly, kanceláře, pracovny, jídelny, obývací pokoje, ložnice a další místnosti.

Odebírat
newsletter

Interiéry

  • Stěny v barvách jara: Primalex Classic+ nově v pastelových odstínech

    08.04.2025 - Jaro ovládlo nejen okolní přírodu, ale také interiérové trendy....

  • >> všechny články

Bytové doplňky

  • Vánoce v trendy barvách: jak na proměnu starých ozdob

    17.12.2025 - Máte doma staré vánoční ozdoby, které už nejdou ruku v ruce s...

  • Jak oživit parapet v zimě? Vytvořte si zimní truhlík

  • Zázrak Vánoc ve vašem obýváku: Inspirace pro sváteční kouzlo

  • Jak naplánovat nezapomenutelnou halloweenskou oslavu

  • Soutěž: Osvěžte svůj domov dekoracemi a doplňky z KiK

  • >> všechny články

Tržiště zpráv

  • Český trh s FVE vstupuje do fáze vyzrálosti. Rok 2026 přinese větší projekty a poptávku po dlouhodobých partnerech

    Po několika letech dynamického růstu vstupuje český trh s fotovoltaikou do nové etapy. Rezidenční segment zpomaluje a do popředí se...

  • Proč lidé stále častěji vyhledávají menší bydlení?
  • Jaké chyby dělají lidé při sestavování vánočního stromku?
  • Teplo a chlad jako lék: Jak kontrastní terapie posiluje tělo, mysl i imunitu
  • Pozorování ptáků v zimě: Vybíráme dalekohled
  • Nový vodní fan coil Panasonic FK1: vytápí, chladí a zároveň zlepšuje kvalitu vzduchu
  • Kouzlo vánočních hodů: Jak proměnit sváteční tabuli v nezapomenutelný zážitek
  • Domácí lojové koule: proč a jak je vyrábět, aby ptákům skutečně pomohly
  • Chcete si pořídit domácího mazlíčka, ale trpíte alergií? S moderními čističkami vzduchu už se nebudete muset omezovat
  • Tipy na vánoční dárky: Darujte svým blízkým kvalitní spánek
  • Ladné křivky, nekonečné možnosti: objevte nové porcelánové obklady KATY PATY
  • Bezmála sto škol z 8 zemí Evropy se utká o titul elektrotechnický projekt roku
  • Sháníte vánoční dárky na poslední chvíli? Inspirujte se našimi tipy, které vašim nejbližším zaručeně udělají radost
  • >> všechny zprávy

https://www.bydleni.cz

Menu

  • BYDLENI.CZ
    • Homepage
    • Kontakty
    • Reklama na BYDLENÍ.CZ
    • Redakce
    • O nás
    • ABSTRACT.CZ
  • INTERIÉR
    • Koupelny
    • Kuchyně
    • Ložnice
    • Dětský pokoj
    • Nábytek
    • Osvětlení
    • Stínicí technika
    • Design
    • Domácí spotřebiče
    • Vybavujeme interiér
    • Rady kutilům
    • Poradna
  • STAVBA
    • Rodinné domy
    • Bytové domy
    • Dřevostavby
    • Vytápění
    • Inteligentní domy
    • Architektura
    • Stavební materiály
    • Střechy
    • Okna
    • Dveře
    • Podlahy
    • Elektroinstalace
    • Zateplování
    • Zdravé bydlení
  • NOVÉ BYDLENÍ
    • Nové byty
    • Rodinné domy
    • Financování bydlení
    • Hypoteční úvěry
    • Inteligentní domy
    • seriál: Bydlení v novém
    • Poradna: Na reality s rozumem
  • HOBBY A ZAHRADA
    • Bazény
    • Bydlení v zahradě
    • Květiny
    • Zahradní nábytek
    • Zahradní technika
    • Rady kutilům
    • Vaření
  • SOUTĚŽE
  • SERIÁLY
    • Investiční bydlení
    • Jarní inspirace
    • Teplo v domě
    • Světy světla
    • Vybavujeme interiér
    • Realizace
    • Bydlení v novém
    • Bydlení v zahradě
    • Vybavujeme moderní koupelnu
    • Vybavujeme kuchyň
    • Další seriály
  • RECEPTY
  • BLOG
  • PORADNA
  • Bydlení.cz
  • Tržiště zpráv

Stavebnictví

  • Rodinné domy
  • Dřevostavby
  • Stavební materiály
  • Zateplování
  • Podlahy
  • Dveře
  • Okna
  • Realizace

Interiér

  • Kuchyně
  • Koupelny
  • Ložnice
  • Dětský pokoj
  • Nábytek
  • Bytové doplňky
  • Domácí spotřebiče a elektronika
  • Zdravé bydlení

Financování bydlení

  • Investiční bydlení
  • Hypoteční úvěry
  • Stavební spoření

Nové bydlení

  • Developerské projekty
  • Na reality s rozumem
  • Inteligentní domy

Hobby a zahrada

  • Bazény a zastřešení
  • Zahradní architektura
  • Rady kutilům

Architektura, design, styl

Cykly a seriály

  • Vybavujeme interiér
  • Praktická moderní kuchyně
  • Teplo v domě

Bydlínkova kuchařka

Blog

Soutěže

Tržiště zpráv

ABSTRACT.CZ


BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444

www.bydleni.cz
  • INTERIÉR
  • STAVBA
  • REALITY
  • HOBBY A ZAHRADA
  • SOUTĚŽE
  • SERIÁLY
  • RECEPTY
  • BLOG
  • PORADNA
  • KONTAKT

© 1999 - 2019 ABSTRACT, s.r.o. a dodavatelé obsahu. ISSN 1214 - 5548
Internetový portál BYDLENÍ.CZ je zdrojem registrovaným pod mezinárodním standardním seriálovým číslem ISSN 1214 - 5548 dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Publikování nebo šíření obsahu serveru nebo jakékoliv části zveřejněného materiálu jakoukoliv formou je bez předchozího písemného souhlasu vydavatele zakázáno.