Eshopy na bydlení potřebují reklamu více než kdy jindy

Redakce magazínu Lasthome, který přináší novinky a zajímavosti z oblasti bydlení, zjišťovala, jaký je stav firem v nelehkém období. Redaktoři magazínu se zeptali rodinné reklamní agentury Wepromo, která se specializuje s online marketingem na e-shopy s bydlením, jaká je situace ve druhém čtvrtletí tohoto roku v rámci dosahování byznysových cílů.

Lasthome: Jaký máte pocit z výsledků u svých klientů v rámci výkonnostní reklamy a celkového marketingu.

Wepromo: Musíme přiznat, že to není lehké období. Minulý rok přinesl v rámci pandemie silný rok a byznysové myšlení firem je nastaveno na neustálý růst, a proto jsou na tento rok kladeny vysoké nároky v rámci výsledků. Tato očekávání však není možné vždy doručit, tedy při zachování rozumných nákladů na marketing. Výkonnostní marketing je krásná disciplína, ale nikoliv „vše spásná“. Pokud se změní zákaznické chování, resp. jejich nákupní apetit, tak se firmy musí rychle přizpůsobit, jinak rozpočty vyletí nahoru do špatných čísel. Je to tedy o komunikaci a přizpůsobení, a to přesně u svých klientů děláme.

Lasthome: Takže vnímáte ochlazení trhu v rámci bydlení?

Wepromo: Není to jen o bydlení. Pociťujeme to i u jiných klientů v rámci dalších oborů auto – moto, nebo strojírenství. Na druhou stranu, některá oblast v „bydlení“ je na tom hodně dobře, například klienti na fotovoltaiku nebo vyřizování dotací.

Lasthome: Jak tuto situaci řešit?

Wepromo: Velmi individuálně, není jeden recept na marketing, ale konkrétní plán pro konkrétní byznys. Velmi se například vyplatila optimalizace webové stránky pro vyhledávače, kdy spolupracujeme se SEO specialistou, který se našim klientům stará o to, aby marketingový kanál „organického vyhledávání“, tedy té neplacené složky, měl silné zastoupení v marketingovém mixu. PPC reklamy fungují sice skvěle, jak jsme zmínili, ale SEO, tedy optimalizování webu, je kapitola sama o sobě, která při dlouhodobé spolupráci přináší klientům budoucnost, která není zcela závislá, na tom, jak vysoká je cena za každý proklik v rámci PPC reklamy (Pay per click, pozn. redakce).

Slovo závěrem

S marketingovou agenturou jsme vedli přibližně dvouhodinový rozhovor. Proto pro zkrácení už jen zmíníme celkovou myšlenku na závěr formou shrnutí.

Na tom, jaká firma vyroste v této době jako vítěz, má vliv pečlivý marketingový plán, který se na základě zákaznického chování musí přizpůsobit aktuálnímu období. Vyhodnocení je ideální dělat jednou měsíčně a podle toho se rozhodnout, jak moc do každého konkrétního marketingového kanálu „přitlačit“. 

Mezi hlavní kanály patří 

    • PPC - reklamní kampaně Google Ads a Seznam Sklik.
    • SEO - optimalizace webové stránky pro vyhledávače.
    • Zbožové porovnávače - Zbozi.cz a Heureka.cz.
    • Reklama na sociálních sítích - Facebook a Instagram.
    • E-mailing - reklama v e-mailových rozesílkách.

Kdybychom měli říct jeden modelový příklad, jak velká je důležitost jednotlivých kanálů na byznys celé firmy, tak můžeme říct následující:
    1. PPC – 50 %
    2. SEO – 22 %
    3. Zbožové porovnávače – 12 %
    4. Sociální sítě – 9 %
    5. E-mailing – 7 %

Lasthome, Wepromo

Tržiště zpráv | 07.07.2022

Tweet

Související témata

  • Bydlení.cz
  • Interiér
  • Stavebnictví
  • E-shopy

BYDLENÍ.CZ doporučuje

  • Optimi, spol. s r.o.

    Optimi, spol. s r.o.

    Firma Optimi spolupracuje s celou řadou řemeslníků a montážních firem. Každý projde školením, aby věděl, jak se systémem správně nakládat, jak ho namontovat a udržovat. Počátky uvedení systému OPTIMI - zasklení lodžií na náš trh se datují od roku 1994, kdy byla práva na výrobu, obchodování, montáž a prodej zakoupena u finské firmy Lemminkainen, která systém na zasklení lodžie vyvinula a je vlastníkem světového patentu pro zasklení balkonů a lodžií.

  • ROCKWOOL, a.s.

    ROCKWOOL, a.s.

    ROCKWOOL, a.s. patří do Skupiny ROCKWOOL – předního světového výrobce kamenné minerální vlny – dodavatele výrobků a systémových řešení, které vedou k zvýšení energetické účinnosti, požární odolnosti a zlepšení akustiky stavebních objektů. Kamenná vlna je přírodním materiálem, je recyklovatelná a šetrná k přírodě

  • XELLA CZ | YTONG

    XELLA CZ | YTONG

    Výrobce inovativního a ekologického stavebního materiálu, který v Česku patří mezi zavedené značky. Pod značkou YTONG vyrábí společnost Xella CZ pórobetonové tvárnice (obvodové stěny, příčky, překlady, obezdívky atd.), jež jsou vhodné pro stavbu rodinných domů a bytů, nebo jejich rekonstrukce.

  • JMP - Studio zdravého spaní®

    JMP - Studio zdravého spaní®

    Značkové matrace a rošty pro dospělé, děti, alergiky, seniory, vysoké váhové kategorie, široká nabídka postelí a ložnic, rozkládací postele, polštáře a přikrývky – to vše najdete v JMP Studiích zdravého spaní® v Praze, Brně a Valašském Meziříčí.

  • Ing. Karel Peterka - THERMO PLUS - projektový ateliér

    Ing. Karel Peterka - THERMO PLUS - projektový ateliér

    Projektový ateliér Ing. Karla Peterky nabízí individuální i typové projekty rodinných domů. Dále projekty novostaveb a rekonstrukcí bytových domů včetně půdních vestaveb.

Odebírat
newsletter

Interiér

  • Vykouzlete si útulný domov pomocí pár změn

    18.08.2022 - Zdá se vám, že k té pravé útulné atmosféře domova vám stále něco...

  • Bydlení ve venkovském stylu

  • Stavební sklo v interiéru - funkce a(nebo) design?

  • Urban jungle aneb Bydlet jako v džungli

  • Nábytek k bydlení, nebo jako dekorace?

  • >> všechny články

Stavebnictví

  • Poradíme vám, jak postavit dům navzdory stoupajícím cenám materiálu

    03.05.2022 - Také se vám už stalo, že se vaše rodina nemůže vejít do bytu a tak...

  • Dům jedním tahem představuje nové nízkoenergetické domy a rozdává projekty ZDARMA

  • Aby teplo neunikalo

  • Omítky pro tepelně-izolační zdivo

  • Bydlení Na Výšinách: Nové byty na Letné, bydlení s esencí svěžesti a kouzlem secese

  • >> všechny články

Tržiště zpráv

  • HELUZ zve na webinář „Jednovrstvé konstrukce HELUZ“

    Společnost HELUZ vás zve na další online webinář , který se uskuteční 6. září od 10 hodin. Během hodinové prezentace vám...

  • Nejistá doba pro developery. O úspěchu rozhodují informace, analýzy a zkušenosti
  • Starými okny často uniká až polovina tepla
  • Barevné léto v ložnici
  • Nové voděodolné opravné pásky si poradí s obtížemi vzniklými při venkovních aktivitách v přírodě i na zahradě
  • Ideální koupelna pro seniory
  • Ušetřete náklady promyšleným zabezpečením objektů
  • Lepenou nebo plovoucí? Víte, jakou vinylovou podlahu zvolit?
  • Bydlete na Malé Straně v domě z 16. století. Unikátní byty v projektu VII. Dům jsou právě v prodeji
  • Walk-in zástěna DIVERA pro dokonalý vzhled Vaší koupelny
  • Chcete proměnit svou kuchyň? Stačí několik vhodně zvolených kousků
  • Nízkoenergetické sruby na klíč
  • Chcete, aby digestoř pracovala efektivně? Věnujte pozornost správné instalaci odtahu
  • Wavin TreeTank podpoří výsadbu stromů ve městech
  • Léto ohrožuje vaše vlasy... Díky těmto tipům je budete mít stále krásné
  • Jak se vyhnout nepříjemnému vedru v bytě? Pořiďte si rezidenční klimatizaci
  • Postel jako obláček
  • Trh s bydlením letos potáhnou také rekonstrukce, celková investovaná částka do nich vzroste o 20 procent, tj. nejrychleji v Evropě
  • Udělejte si nejlepší kávu doma i v práci
  • >> všechny zprávy

https://www.bydleni.cz

Menu

  • BYDLENI.CZ
    • Homepage
    • Kontakty
    • Reklama na BYDLENÍ.CZ
    • Redakce
    • O nás
    • ABSTRACT.CZ
  • INTERIÉR
    • Koupelny
    • Kuchyně
    • Ložnice
    • Dětský pokoj
    • Nábytek
    • Osvětlení
    • Stínicí technika
    • Design
    • Domácí spotřebiče
    • Vybavujeme interiér
    • Rady kutilům
    • Poradna
  • STAVBA
    • Rodinné domy
    • Bytové domy
    • Dřevostavby
    • Vytápění
    • Inteligentní domy
    • Architektura
    • Stavební materiály
    • Střechy
    • Okna
    • Dveře
    • Podlahy
    • Elektroinstalace
    • Zateplování
    • Zdravé bydlení
  • NOVÉ BYDLENÍ
    • Nové byty
    • Rodinné domy
    • Financování bydlení
    • Hypoteční úvěry
    • Inteligentní domy
    • seriál: Bydlení v novém
    • Poradna: Na reality s rozumem
  • HOBBY A ZAHRADA
    • Bazény
    • Bydlení v zahradě
    • Květiny
    • Zahradní nábytek
    • Zahradní technika
    • Rady kutilům
    • Vaření
  • SOUTĚŽE
  • SERIÁLY
    • Investiční bydlení
    • Jarní inspirace
    • Teplo v domě
    • Světy světla
    • Vybavujeme interiér
    • Realizace
    • Bydlení v novém
    • Bydlení v zahradě
    • Vybavujeme moderní koupelnu
    • Vybavujeme kuchyň
    • Další seriály
  • RECEPTY
  • BLOG
  • PORADNA
  • Bydlení.cz
  • Tržiště zpráv

Stavebnictví

  • Rodinné domy
  • Dřevostavby
  • Stavební materiály
  • Zateplování
  • Podlahy
  • Dveře
  • Okna
  • Realizace

Interiér

  • Kuchyně
  • Koupelny
  • Ložnice
  • Dětský pokoj
  • Nábytek
  • Bytové doplňky
  • Domácí spotřebiče a elektronika
  • Zdravé bydlení

Financování bydlení

  • Investiční bydlení
  • Hypoteční úvěry
  • Stavební spoření

Nové bydlení

  • Developerské projekty
  • Na reality s rozumem
  • Inteligentní domy

Hobby a zahrada

  • Bazény a zastřešení
  • Zahradní architektura
  • Rady kutilům

Architektura, design, styl

Cykly a seriály

  • Vybavujeme interiér
  • Praktická moderní kuchyně
  • Teplo v domě

Bydlínkova kuchařka

Blog

Soutěže

Tržiště zpráv

ABSTRACT.CZ


BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444

www.bydleni.cz
  • INTERIÉR
  • STAVBA
  • REALITY
  • HOBBY A ZAHRADA
  • SOUTĚŽE
  • SERIÁLY
  • RECEPTY
  • BLOG
  • PORADNA
  • KONTAKT

© 1999 - 2019 ABSTRACT, s.r.o. a dodavatelé obsahu. ISSN 1214 - 5548
Internetový portál BYDLENÍ.CZ je zdrojem registrovaným pod mezinárodním standardním seriálovým číslem ISSN 1214 - 5548 dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů. Publikování nebo šíření obsahu serveru nebo jakékoliv části zveřejněného materiálu jakoukoliv formou je bez předchozího písemného souhlasu vydavatele zakázáno.