Přejete-li si odeslat článek e-mailem, vyplňte prosím následující údaje:

*E-mail příjemce
Zpráva pro příjemce:
*Vaše jméno
*Váš e-mail
* denotes required field

nezmeškejte

Inspirativní procházka veletržním městem

Inspirativní procházka veletržním městem Šestice dobrých výstav, šest úspěchů TENDENCE 2003 A/ Co patří k veletrhu: Dostatek vystavovatelů, exponátů, návštěvníků. To vše je třeba k tomu, aby se těch několik veletržních dnů naplnilo. Ale nic z toho nestačí. Tím podstatným jsou setkání. Očekávání návštěvníků se musí setkat s exponáty. Očekávání vystavovatelů hledá nové zákazníky. Dobrý veletrh musí naplnit řadu prání, dát odpověď na řadu otázek. Ale také podnítit nová přání a vzbudit nové potřeby a touhy. Opravdu dobrý veletrh nejen spojí poptávku s nabídkou, ale vyvolá novou poptávku po nových produktech a službách. B/ Trendy nebo spotřeba: Nad každou výstavou z oblasti bydlení visí otazník: Bude to prodejní akce, která splňuje okamžité potřeby bez ohledu na hlediska vkusu, půjde jen o vyšší koncentraci prodejních míst toho, pro co se lze rychle rozhodnout, nebo to bude spíše „muzeum budoucnosti“ – přehlídka stylů, technologií a kvality budoucnosti našeho bydleni. TENDENCE 2003 již svým konceptem – a vlastně i názvem – tento rozpor jakoby zrušila. C/ Únava nebo osvěžení Každá výstava vyžaduje hodně energie nejen od vystavovatelů ale také od návštěvníků. A snadno může její návštěva znamenat únavnou tůru a přesycení nesouvisejícími dojmy. Konkurující vystavovatelé, kteří přetahují naši pozornost, standardní přehlídka exponátů jejichž odlišnosti a návštěvník nepozná ... Šestice veltrhů s nomenklaturami, doprovodné akce, řada soutěží a ocenění – tak může vnímat TENDENCI 2003 odborná veřejnost a vystavovatelé. Pro návštěvníky všech generací, často rodiny s dětmi je důležité, zda v neosobních výstavních halách PVA v Letňanech stráví únavný den při řešení svých, často rozporuplných potřeb, či zda to bude zážitek, který zamýšlený nákup učiní tím, čim by měl být – tedy přínosem pro kvalitu našeho života, spíše než neosobní konzumací. Koncept města – s lavičkami, vodními atrakcemi, nápaditá kompozice výstavních tříd, rozmístění stánků, které umožňuje srovnání i kontrast, produkty rozmanitých stylů a různé cenové úrovně, to a energie vystavovatelů, kterou věnují řeešení potřeb návštěvníků – vyvolává zaujetí a radostné poznání návštěvníků. Redakce BYDLENÍ.CZ v mírném předstihu gratuluje Terinvestu k šestici veletrhů plných setkávání. Pokus o osnovu: 1. množství 2. setkávání 3. uspokojit poptávku 4. vzbudit nové touhy a potřeby 5. koncept, kontrast rozpor spotřeby a trendů, 6. energii – vzít či předat, vyvolávat radost

Celý článek na serveru Bydlení.cz >>


BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444