Odpovídá to současné strategii firmy Sanitec budovat dvě silné značky - luxusní KERAMAG, jehož výrobky se vyznačují vysokou kvalitou a výjimečným designem, a KOLO, značku, která nabízí široký sortiment kvalitních výrobků v základní a střední cenové úrovni.
Sanitec se rozhodl značku KOLO ještě více posílit. Od jara 2006 jsou proto jeho výrobky sanitární keramiky, dodávané dosud pod značkou DELTA, prodávány rovněž pod značkou KOLO. Tím dochází ke sjednocení nabídky sérií keramiky a nábytku pod jednotné názvy a jednu značku KOLO. Došlo rovněž ke změně názvu čtyř známých sérií keramiky: Diara se mění na: Aplauz, Amera na Impuls, keramika Fondo Piko se stane sérií Nova Top Pico a Fondo bude prodávána pod značkou Nova. Oblíbený komplexní program Panda, který si v základním cenovém segmentu získává stále silnější pozici a bude i nadále výrazněji podporován, představuje ekonomickou sérii pod značkou KOLO.
Široký sortiment, moderní design, vysoká kvalita, rozumná cena
Významný evropský výrobní koncern Sanitec nabízí pod značkou KOLO výjimečný komplexní sortiment, který zahrnuje keramiku, nábytek, vany, sprchové kouty i masážní systémy, nejširší nabídku koupelnových sérií keramiky s nábytkem ve všech cenových úrovních a na přání keramiku s povrchovou úpravou Reflex. Pozornost je věnována i speciálním programům, např. koupelnovému vybavení pro tělesně postižené, pro veřejná zařízení anebo pro mimořádně malé koupelny. Jde o značku zaručující kvalitu a dlouhou životnost výrobků, mj. díky použití hodnotných materiálů (kvalitní glazura, kvalitní akrylát Lucite®, materiál nábytku odolný proti vlhkosti, vysoce jakostní nábytkové kování s doživotní zárukou, skleněné výplně a ložiskové pojezdy sprchových koutů, aj.). Značka KOLO sleduje nejmodernější trendy v oboru a do značné míry sama udává směr ve vývoji nových výrobků a konceptů.