OBCHODNÍ DNY WHIRLPOOL 2006

Brněnská galerie Vaňkovka a pražské filmové ateliéry Film Studio Gatteo v Hostivaři se v minulých dnech staly svědky jedné z nejdůležitějších letošních akcí společnosti Whirlpool v České republice, Obchodních dnů Whirlpool 2006. V expozici zaměřené především na geniální mozek spotřebičů Whirlpool, případně nazvaný 6. smysl, se téměř 700 vážených partnerů i novinářů mohlo průběžně seznámit také se žhavými novinkami, novými technologiemi i nápaditými proměnami designu.

Fialová víla spotřebičů Whirlpool

To všechno se zde ústrojně prolínalo s doprovodným programem. Průvodcem jarními Obchodními dny Whirlpool 2006 se stal moderátor Petr Holík. Jak geniální mozek našich spotřebičů funguje viděli návštěníci s jeho průvodním slovem doslova na vlastní oči – v originálním zpracování tanečních skupin, které představily podstatné funkce jednotlivých skupin spotřebičů. A další rozměr pohledu na design nabídla příjemně extravagantní módní přehlídka Josefa Klíra v čele se slovenskou modelkou a moderátorkou Zuzanou Belohorcovou.


Generální ředitel společnosti Whirlpool CR a SR, Ing. Radek Novotný, ve své úvodní řeči zdůraznil: „Uplynulý rok z hlediska  společnosti Whirlpool charakterizuje několik

zásadních událostí a skutečností. Tou nejdůležitější je akvizice americké společnosti

Maytag, což nás na trhu domácích spotřebičů posunulo na post světové jedničky. Druhou událostí je přesun spotřebičů špičkové značky KitchenAid, která patří do portfolia společnosti Whirlpool a až dosud se prodávala především ve Spojených státech, do Evropy. A třetím hlediskem pro hodnocení, které nemůžeme přehlížet, byl obecný pokles zájmu o domácí spotřebiče. Z našeho hlediska ho však provází i velice pozitivní moment, kterým je zvýšení podílu značky Whirlpool na českém trhu. Skutečně se nám daří v porovnání s konkurencí lépe, a to je to hlavní. To, že vykazujeme stálý nárůst zisků, nám rozvazuje ruce a je dobrou zprávou i pro naše zákazníky, kteří samozřejmě z našich úspěchů budou profitovat.“

S nejdůležitějšími letošními novinkami v produktové nabídce na trhu v České republice seznámil přítomné hosty marketingový ředitel společnosti Whirlpool CR a SR, Ing. Ján Živný, Ph. D. Mimo jiné zdůraznil rozšíření nabídky vestavných spotřebičů se 6. smyslem, především u chladniček. Představil nové řady kombinovaných chladniček Emotion, No Frost a Extra ochrana. Seznámil hosty s novými pračkami Bluetouch a Domino, mikrovlnnými troubami Vitesse a dalšími produkty, které by již v nejbližších měsících rozhodně měly vzbudit zájem spotřebitelů.

23.05.2006

BYDLENÍ.CZ doporučuje

  • JMP - Studio zdravého spaní®

    Značkové matrace a rošty pro dospělé, děti, alergiky, seniory, vysoké váhové kategorie, široká nabídka postelí a ložnic, rozkládací postele, polštáře a přikrývky – to vše najdete v JMP Studiích zdravého spaní® v Praze, Brně a Valašském Meziříčí.

  • MORA MORAVIA

    Česká značka MORA, výrobce domácích spotřebičů s tradicí od roku 1825, nabízí širokou a komplexní nabídku pomocníků do každé domácnosti a umožňuje tak bez problémů vybavit celou kuchyň v jednotném a moderním stylu.

  • KORADO a.s.

    Jsme dynamická česká společnost s nadnárodní majetkovou účastí a patříme mezi přední světové výrobce ocelových otopných těles.


BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444