Chuck Jones, viceprezident oddělení Global Consumer Design, k tomu uvádí: „Tento výsledek opět potvrzuje vedoucí pozici oddělení GCD v oblasti designu a inovací a jsem si jist, že to přispěje k dalšímu rozvoji společnosti Whirlpool v této oblasti.“
- o cenu za produktový design iF pro rok 2007 soutěžilo 2293 výrobků z 35 zemí a zařazených do 12 různých kategorií
- odborná porota hodnotila skutečně vynikající ukázky designu a nakonec vybrala 756 vítězných výrobků
- celkem 50 z těchto vítězů při slavnostním oficiálním vyhlášení 15. března 2007, tedy při zahájení výstavy CeBIT v Hannoveru, rovněž obdrží zlatou cenu iF
- porotci zvolili celkem 20 vítězů iF v kategorii konceptů výrobků, z nichž 5 si společně rozdělí celkovou sumu 10 000 Eur. Finanční výhru sponzoruje britská inovační a technologická společnost Dyson Co., která soutěž podporuje již počtvrté, a navíc přidává cenu 5000 Eur v kategorii Dyson Innovation Award (Cena Dyson za inovace), která se udílí soutěžnímu exponátu přinášejícímu nejvyšší míru inovací