Čestným hostem veletrhu Mobitex 2006 se tento pozoruhodný tvůrce stal jako dnes už světově proslulý designér, jeho aktivity se však týkají i dalších disciplin, mezi něž patří také scénografie a poezie.
Že je sebou samým ve všem, co nás obklopuje, zakotven v lidské zkušenosti, ale zároveň s potřebou neustále se dovídat nové, o tom svědčí i vášeň pro pohyb mezi různými disciplínami, pro jejich křižování, přemosťování a vzájemné obohacování. Tak se představil i publiku v rámci projektu Designstory, před nímž prezentoval svou práci designéra a její podstatné rysy - experiment s hmotnými i nehmotnými materiály, jejich spojování, odvážnou a vynalézavou hru s fyzikálními zákony.
Arik Levy pochází z Tel Avivu, kde se roku 1963 narodil a odkud odešel do Švýcarska, kde vystudoval průmyslový design. Profesionální dráhu začal vzápětí v Japonsku, kam se dostal jako vítěz soutěže společnosti SeikoEpson. V Paříži působí od roku 1992, učil zde design na École Nationale Supérieure de Création Industrielle a v roce 1996 tu založil s partnerem Pippo Lionim studio L'design. K výsledkům velmi různorodých aktivit tohoto týmu patří i nábytkové objekty a svítidla realizovaná ve spolupráci s firmami Ligne Roset a Serralunga, z nichž ukázky tvoří zvláštní část expozice Designstory. S dalšími objekty seznámil Arik Levy své posluchače pomocí projekce. Byl mezi nimi např. svícen, který byl vytvořen v České republice, křehký a záhadný skleněný objekt nazvaný příznačně Mistic Medium, s nímž Levy slavil úspěch na letošním ročníku veletrhu Ambiente ve Frankfurtu, předměty vytvářené 3 D technikou, kancelářský prostor na ploše 20 tisíc čtverečních metrů, pohovka pro Ligne Roset, která je podle jeho vlastních slov počátkem nové generace pohovek a další.
Součástí jeho talentu je i lehkost, s níž proniká do světa nových jevů a technologií, inteligence a snadnost, s nimiž si je podmaňuje, nakládá s nimi, převrací je a oživuje. Zdůrazňuje-li v tvorbě nutnost cítit dřív než vidět, napovídá tím, kde je zdroj jeho inspirace i úspěchu, stejně tak říká-li, že je třeba myslet srdcem a cítit mozkem, není to jen dobrý námět pro novinový titulek - je to i dobrý námět pro cestu, jakou by člověk mohl být schopen poradit si se stále virtuálnější podobou světa a řídit své věci v něm.