Berardi, mezi jehož zákazníky patří například Madonna či Kylie Minogue, navrhl exkluzivně pro Whirlpool módní kolekci Prêt-à-porter, v níž zužitkoval svůj tvůrčí talent i dokonalou znalost vlastností tkanin a oděvních materiálů.
Kolekce Prêt-à-porter se poprvé představila světu v neděli 5. března u příležitosti pařížského Týdne módy. Při jejím návrhu a při výběru materiálů se Antonio Berardi nechal inspirovat možnostmi osvěžovačů Prêt-à-porter a vybral takové látky, s nimiž tyto spotřebiče pracují nejlépe; jemné látky jako kašmír, vlnu či hedvábí, ale také směsové a syntetické tkaniny. Kolekce Prêt-à-porter dává dokonale vyniknout novým možnostem, které nová řada produktů Whirlpool přináší – vynikající péči o zvláštní doplňky, jejichž životnost chcete maximálně prodloužit, i kvalitní každodenní údržbě.
U příležitosti představení nové kolekce sponzorovala společnost Whirlpool přehlídku Berardiho návrhů dámského oblečení pro podzim a zimu 2006/07 a uspořádala také slavnostní recepci na oslavu vzniku nového spojenectví. Hosty přivítali prezident divize Whirlpool Europe Marc Bitzer a Alessandro Finetto, ředitel designérského oddělení společnosti. Oba také ve svých projevech vyzdvihli význam kreativní spolupráce. Antonio Berardi využil příležitosti k vysvětlení zajímavých vlastností své nové kolekce a podělil se s přítomnými o své nadšení z nového osvěžovače oděvů Prêt-à-porter.
Marc Bitzer mimo jiné uvedl: „Je to poprvé, co se Whirlpool pouští do tak velkého projektu, a jsme rádi, že naším partnerem je právě Antonio. Jeho modely vždy vzbuzují velkou pozornost a je mu, stejně jako nám, vlastní kreativní pohled na svět. Jeho výsledkem je například právě Prêt-à-porter, který je kombinací moderního designu a vysoce funkční technologie. Berardiho kolekce Prêt-à-porter je skutečně inspirující a rozhodně nám pomůže přilákat pozornost světa módy k výhodám, které všem uživatelům Prêt-à-porter nabízí.“
Antonio Berardi pak řekl: „Cit pro látku je klíčem ke kvalitnímu designu. Látka, která vypadá dobře, se ještě nemusí dobře prát a udržovat, a tak cokoli, co nám pomůže udržet oblečení déle v dobrém stavu, vítáme jako užitečnou novinku. Spolupráce se společností Whirlpool je pro mne více než zajímavá, protože její snaha o moderní a inovativní přístup ke světu je stejná jako má snaha o posunutí hranic kreativního myšlení. Prêt-à-porter v nejbližší době nepochybně výrazně ovlivní způsob, jímž se lidé budou o své oblíbené oblečení starat.“
Společnost Whirlpool mimo to požádala Antonia Berardiho, aby také navrhl vzhled limitované série osvěžovačů Prêt-à-porter. Přístroje v této omezené sérii se budou vyrábět na zakázku, z velké části ručně, a právě nyní, od podzimu 2006, se chystají vstoupit na trh prostřednictvím luxusních evropských obchodů.