Whirlpool jde cestou BIO

BIO se na nás valí ze všech stran. Biopotraviny, bio oblečení, bio kosmetika, dokonce bio alkohol! Životní styl BIO zkrátka zažívá svůj obrovský boom. Ačkoli český biotrh za tím západoevropským zaostává zhruba o 10 let, statečně ho dohání. Stále však zůstává velký prostor pro osvětu českého zákazníka. Společnost Whirlpool CR se proto rozhodla z pozice lídra v oblasti bílé techniky podpořit trh s bioprodukty v České republice.

Whirlpool plánuje v České republice dlouhodobou komunikační a marketingovou strategii, která by měla přispět jak k větší propagaci produktů v biokvalitě, tak např. k podpoře ekologického zemědělství i k lepší informovanosti českého zákazníka.

„Společnost Whirlpool se již řadu let věnuje problematice životního prostředí, soustředíme se na ekologické aspekty našich spotřebičů, klademe důraz na úsporů energií. Záleží nám na kvalitě našich produktů a s tím jde ruku v ruce i podpora kvalitních výrobků, ať už jde  o potraviny, prací či mycí prostředky. Spojení s výrobky v bio kvalitě se tedy přímo nabízí,“ řekl Ján Živný, marketingový ředitel Whirlpool CR.

Spotřebiče značky Whirlpool nabízí řadu unikátních technologií a funkcí, které velkou měrou přispívají k ochraně životního prostředí a zároveň přináší kvalitní výsledek svému uživateli.
Funkce 6. smysl u spotřebičů Whirlpool kupříkladu zajistí až 30% úsporu energie a času, v případě myček a praček až 30% úsporu vody.

Trendem poslední doby jsou také parní spotřebiče značky Whirlpool, které využívají benefitů páry v kombinaci právě se 6. smyslem. Začátkem letošního roku byla uvedena na český trh parní pračka, aktuální novinkou je parní myčka (zcela první spotřebič tohoto typu na českém trhu) a na trh přichází nová kombinovaná parní trouba.

Projektem budoucnosti, který vymyslel tým evropských designérů společnosti Whirlpool, je pak projekt ekologické kuchyně s názvem GreenKitchen, který by mohl spatřit světlo světa už během několika příštích let.

„Domníváme se, že když už zákazník investuje peníze do kvalitních bioproduktů, měl by jim pak věnovat také odpovídající péči – v případě biopotravin je to zejména kvalitní skladování či tepelná úprava, v případě bio pracích prostředků pak např. pračky s funkcemi, které zajišťují kvalitní a přitom ekologické praní," dodal Ján Živný.

Whirlpool chystá v souvislosti s „bio“ řadu krátkodobých i dlouhodobých aktivit. Přitom chce využít široký marketingový mix – PR, cross-marketing, printovou kampaň, eventy. Při komunikaci bio témat plánuje Whirlpool úzkou spolupráci i s některými českými odborníky, např. s výživovými poradci, či odborníky z kulinární oblasti. Aktuálně Whirlpool CR zvažuje také konkrétní nabídku spolupráce na pořadu o zdravém životním stylu a kvalitním způsobu stravování s jednou televizní stanicí.

04.06.2008

BYDLENÍ.CZ doporučuje

  • MORA MORAVIA

    Česká značka MORA, výrobce domácích spotřebičů s tradicí od roku 1825, nabízí širokou a komplexní nabídku pomocníků do každé domácnosti a umožňuje tak bez problémů vybavit celou kuchyň v jednotném a moderním stylu.


BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444