Whirlpool a Sony Ericsson WTA Tour - úspěšná minulost pro lepší budoucnost

 Za každé eso při podání v ženské soutěži během tohoto týdne na ECM Prague Open (7. – 13. května 2007) věnuje Whirlpool společně s organizátory turnaje Sony Ericsson WTA Tour částku 10 euro iniciativě Esa pro domovy (Aces for Homes) probíhající pod záštitou organizace Habitat for Humanity.

Předchozí kampaň Aces for Homes probíhala od června 2005 do listopadu roku 2006. Setkala se s tak mimořádným úspěchem, že se ji organizátoři turnaje Sony Ericsson WTA Tour společně s firmou Whirlpool (hlavním evropským partnerem tohoto seriálu turnajů) rozhodli znovu spustit i v sezóně 2007. Opět se z jejich pohledu bude jednat o klíčovou aktivitu získávání finančních prostředků. Akce bude probíhat až do posledního turnaje sezóny v listopadu – Turnaje mistryň Sony Ericsson v madridské aréně.

 

Za každé eso při podání během tenisové sezóny věnují Whirlpool společně s WTA Tour částku 10 eur organizaci Habitat for Humanity na evropský projekt Women Builds, který je určený speciálně pro nábor, školení a podporu žen při budování nových domovů pro rodiny, v jejichž čele stojí ženy-samoživitelky. Aktivita se zaměřuje speciálně na nedostatek dostupného bydlení, což je problém, který nepřiměřeně ovlivňuje právě životy žen s dětmi.

  

Organizace Habitat for Humanity je oficiálním evropským partnerem společnosti Whirlpool a turnaje Sony Ericsson WTA Tour pro sociální oblast. Společnost Whirlpool rovněž využívá své celoevropské záštity nad dámským tenisem ke zlepšování profilu charitativní činnosti v Evropě prostřednictvím celé řady nesmírně úspěšných iniciativ. Patří sem mj. dubnová návštěva Nadi Petrovové na projektu výstavby ve Varšavě nebo nové vydání úspěšné kuchařky Whirlpool Jídla pro radost – jedinečné sbírky oblíbených receptů tenisových hráček. Díky této kuchařce mohou fanoušci nahlédnout do domácností největších tenisových hvězd a odhalit jejich oblíbená jídla, včetně receptů na jejich přípravu.

 

Sponzorováním ženského tenisu se zlepšuje prezentace značky Whirlpool v rámci celé Evropy a současně zvyšuje povědomí o technologii Whirlpool 6. smysl. Základní atributy této technologie – chytrost, přesnost a výkon – silně připomínají dovednosti nutné k soupeření na špici ženského tenisu a dosažení úspěchu v této oblasti. Jednoduché, rychlé a efektivní technologie Whirlpool pomáhají těmto hráčkám trochu usnadnit jejich život ve světě, kde stejně jako mnozí z nás tráví hodně času prací a jen s obtížemi hledají volný čas pro sebe.

 

Sony Ericsson WTA Tour

Seriál Sony Ericsson WTA Tour je největší světovou ženskou událostí v oblasti profesionálního sportu, které se účastní více než 1300 hráček ze 75 zemí, soutěží o ceny v hodnotě přes 62 mil. USD v rámci 62 soutěží ve 35 zemích světa. V roce 2006 se ženských tenisových turnajů zúčastnilo více než 4,6 mil. diváků a další miliony lidí po celém světě je sledovaly na televizních obrazovkách. Zakončení letošní Sony Ericsson WTA Tour se opět odehraje na Turnaji mistryň v madridské aréně ve Španělsku ve dnech 6. až 11. listopadu 2007.

 

Whirlpool a Habitat for Humanity

Společnost Whirlpool je největším celosvětovým partnerem Habitat for Humanity International, mezinárodní charitativní organizace v oblasti bydlení. Tuto organizaci podporuje již od roku 1999 a v nedávné době rozšířila partnerství i na turnaj Sony Ericsson WTA Tour. Organizace Habitat for Humanity International se na celém světě snaží odstraňovat chudinské bydlení tím, že vyzývá lidi bez ohledu na původ, rasu či náboženství ke společné výstavbě domů ve spolupráci s rodinami, které potřebují pomoci. Společnost Whirlpool po několik let odporovala charitu mnoha různými způsoby, s využitím tradičních i netradičních prostředků. Podpora měla různou formu, od darování spotřebičů po aktivní účast zaměstnanců firmy Whirlpool na stavebních projektech.
V rámci programu darování výrobků věnuje Whirlpool Europe tři produkty do každého domu Habitat postaveného v Evropě a střední Asii.  Společnost Whirlpool Corporation celosvětově poskytla partnerům a rodinám spojeným s organizací Habitat for Humanity  více než 50 000 spotřebičů. 

09.05.2007 | tz

BYDLENÍ.CZ doporučuje

  • MORA MORAVIA

    Česká značka MORA, výrobce domácích spotřebičů s tradicí od roku 1825, nabízí širokou a komplexní nabídku pomocníků do každé domácnosti a umožňuje tak bez problémů vybavit celou kuchyň v jednotném a moderním stylu.


BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444