„První místo reklamní kampaně Specialisty Standy nám udělalo opět velkou radost, protože investice do kampaně a hlavně její efekt považujeme za velmi důležité. Po předchozím úspěchu s direkt-marketingovou kampaní Sousedi jsme znovu zjistili, že ve volbě reklamní strategie jdeme správnou cestou,“ zhodnotil situaci Tomáš Vášáry, marketingový ředitel RSTS.
Raiffeisen stavební spořitelna zadala kreativní zpracování agentuře Kaspen, jejíž finální provedení vycházelo z původního konceptu RSTS - animovaného panáčka Specialisty Standy. Hlavní komunikační linkou je zde rychlost a dostupnost „nově“ nastavené spořitelny RSTS (po sloučení s HYPO stavební spořitelnou) a produkt Nízká hyposplátka, kterou RSTS představuje jako speciální nabídku na poli stavebního spoření.
Minulý rok RSTS zadala komunikaci direkt-marketingové kampaně agentuře Underline, se kterou spolupracuje na BTL (podlinka) projektech. Underline se zadání zhostila prvotřídně a získala za kampaň s názvem Sousedi hlavní cenu Českého direktu a zlaté jablko v kategorii B2C.
„Investovali jsme do kampaně s Nízkou hyposplátkou mnoho prostředků a toto vítězství je tedy nejen dobrou investicí ale i příjemnou satisfakcí. Vedle charitativních koncertů na podporu dětských traumacenter, které měli značnou odezvu mezi širokou veřejností, se nám podařilo zabodovat i na poli s mnohem drsnější konkurencí, tedy v reklamě,“ zdůraznil závěrem Vášáry.
Raiffeisen stavební spořitelna zadala kreativní zpracování agentuře Kaspen, jejíž finální provedení vycházelo z původního konceptu RSTS - animovaného panáčka Specialisty Standy. Hlavní komunikační linkou je zde rychlost a dostupnost „nově“ nastavené spořitelny RSTS (po sloučení s HYPO stavební spořitelnou) a produkt Nízká hyposplátka, kterou RSTS představuje jako speciální nabídku na poli stavebního spoření.
Minulý rok RSTS zadala komunikaci direkt-marketingové kampaně agentuře Underline, se kterou spolupracuje na BTL (podlinka) projektech. Underline se zadání zhostila prvotřídně a získala za kampaň s názvem Sousedi hlavní cenu Českého direktu a zlaté jablko v kategorii B2C.
„Investovali jsme do kampaně s Nízkou hyposplátkou mnoho prostředků a toto vítězství je tedy nejen dobrou investicí ale i příjemnou satisfakcí. Vedle charitativních koncertů na podporu dětských traumacenter, které měli značnou odezvu mezi širokou veřejností, se nám podařilo zabodovat i na poli s mnohem drsnější konkurencí, tedy v reklamě,“ zdůraznil závěrem Vášáry.