Co je to světelná reklama?
Světelná reklama – je zařízení na míru určené ke zvýraznění názvu značky anebo loga. Obvykle jsou dva až pět metrů vysoké a deset až třicet metrů dlouhé, ale záleží na tom, z jak velké dálky má být název firmy nebo logo čitelné. Předností světelné reklamy tedy je, že je viditelná ve dne i v noci díky systému LED instalovaných uvnitř zařízení.
Jaké jsou její hlavní výhody?
Světelná reklama slouží k několika účelům, např.:
- získání povědomí,
- navázání spojení se svými a s budoucími zákazníky,
- vytvoření trvalé přítomnosti na trhu.
V kombinaci s diverzifikovanou komunikační a marketingovou strategií mají světelné reklamy jedinečný dopad a viditelnost. Navíc jejich strategická poloha, velkolepá velikost, silná svítivost a viditelnost na stovky metrů z ní dělají nepřehlédnutelný cíl. Jsou výhodou pro značku, ať už známou nebo ne, světelná reklama upoutá a ukotví se tak v každodenním životě svého publika.
Světelná reklama je masové médium
Rozhodnutí investovat do světelné reklamy znamená usilovat o maximální vystavení třeba i desítkám tisíc měsíčních kontaktů. Světelné reklamy mají tu výhodu, že existují prostřednictvím dlouhodobých kampaní – jednoho, dvou nebo tří a více let – během kterých je značka ukotvena v každodenním životě města a okolního obyvatelstva. Jde tedy o stálou a opakovanou viditelnost. Pokud jde o cílenou reklamu v hodně obydlených oblastech, dochází tím k oslovení obrovského počtu lidí.