Proč komunikovat skrz světelnou reklamu?

Proč byste měli světelnou reklamu zařadit do své komunikační strategie? Jak vám může pomoci dosáhnout většího prodeje? Vysvětlíme.

Co je to světelná reklama?

Světelná reklama – je zařízení na míru určené ke zvýraznění názvu značky anebo loga. Obvykle jsou dva až pět metrů vysoké a deset až třicet metrů dlouhé, ale záleží na tom, z jak velké dálky má být název firmy nebo logo čitelné. Předností světelné reklamy tedy je, že je viditelná ve dne i v noci díky systému LED instalovaných uvnitř zařízení.

Jaké jsou její hlavní výhody?

Světelná reklama slouží k několika účelům, např.: 
  • získání povědomí,
  • navázání spojení se svými a s budoucími zákazníky,
  • vytvoření trvalé přítomnosti na trhu.

V kombinaci s diverzifikovanou komunikační a marketingovou strategií mají světelné reklamy jedinečný dopad a viditelnost. Navíc jejich strategická poloha, velkolepá velikost, silná svítivost a viditelnost na stovky metrů z ní dělají nepřehlédnutelný cíl. Jsou výhodou pro značku, ať už známou nebo ne, světelná reklama upoutá a ukotví se tak v každodenním životě svého publika.
 

Světelná reklama je masové médium

Rozhodnutí investovat do světelné reklamy znamená usilovat o maximální vystavení třeba i desítkám tisíc měsíčních kontaktů. Světelné reklamy mají tu výhodu, že existují prostřednictvím dlouhodobých kampaní – jednoho, dvou nebo tří a více let – během kterých je značka ukotvena v každodenním životě města a okolního obyvatelstva. Jde tedy o stálou a opakovanou viditelnost. Pokud jde o cílenou reklamu v hodně obydlených oblastech, dochází tím k oslovení obrovského počtu lidí.
31.10.2022 | PR

BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444