Modrá pyramida má novou komunikační agenturu

Modrá pyramida, držitel ocenění Stavební spořitelna roku 2005 a 2006, vyhlásila na konci roku 2006 vítěze výběrového řízení na poskytování integrovaných komunikačních služeb. V konkurenci předních reklamních agentur si zvolila komunikační agenturu Euro RSCG Prague.

Modrá pyramida je specializovanou stavební spořitelnou zabývající se výhradně financováním bytových potřeb svých klientů. Nabízí výhodný způsob spoření podporované státem s optimálním zhodnocením úspor, řešení a financování bytových potřeb včetně bezplatného úvěrového poradenství. Euro RSCG Prague bude mít na starosti zajišťování strategického poradenství a integrovaných komunikačních aktivit v oblasti řízení značky a produktové komunikace na českém trhu.

„Chceme i nadále udržet, a co víc – ještě posílit značku Modrá pyramida, vždyť klienti k naší stavební spořitelně přišli proto, že byla pro ně jako značka atraktivní, a to chceme dále rozvíjet. Máme kvalitní síť vysoce profesionálních obchodníků, máme vynikající spořící i úvěrové produkty a budeme vytvářet podmínky pro postupné rozšiřování naší obchodní nabídky o další bankovní a pojišťovací produkty tak, abychom dokázali co nejlépe uspokojit potřeby rodiny. Chceme se profilovat jako banka pro rodinu a tomu logicky potřebujeme přizpůsobit naši komunikaci. Jsem přesvědčen, že Euro RSCG Prague bude pro Modrou pyramidu tím nejlepším partnerem,“ uvedl k výsledku výběrového řízení Ing. Aleš Mašanský, ředitel odboru odbytu a marketingu Modré pyramidy.

Michaela Sirotková, ředitelka Euro RSCG Consulting, k tomu říká: "Vážíme si toho, že můžeme Modrou pyramidu zařadit do našeho klientského portfolia. Detailní znalost finančního segmentu na českém i evropském trhu, nám poskytly znalostní výhodu. Vítězná strategie se do velké míry opírá o znalost strategických záměrů celé finanční skupiny, do níž Modrá pyramida patří. Navržená strategie je založená na repositioningu značky a rozšíření stávajícího obchodního modelu. Modrá pyramida se bude v budoucnosti více profilovat jako banka pro rodinné finance.“

Agentura Euro RSCG byla zvolena Nejkreativnější agenturou roku 2006 a je zároveň dvojnásobným držitelem titulu Agentura roku. V soutěži komunikační efektivity Effie, jež hodnotí pravý přínos v reklamě a tím jsou její výsledky, je Euro RSCG historicky nejúspěšnější agenturou na českém trhu.

Modrá pyramida je nejdynamičtěji se rozvíjející stavební spořitelnou v České republice, dle objemu depozit je třetí největší stavební spořitelnou, dle objemu poskytnutých úvěrů zaujímá druhou pozici. Klienti mají u Modré pyramidy naspořeno 57,5 mld. Kč, bilanční objem úvěrů činí 24,7 mld. Kč, bilanční suma 63,7 mld. Kč. Od října loňského roku je 100% akcionářem Modré pyramidy Komerční banka. V soutěži MasterCard Banka roku získala Modrá pyramida již dvakrát nejvyšší ocenění, stala se Stavební spořitelnou roku 2005 a 2006.

Euro RSCG Praha, Agentura roku 2004 a 2005 a Nejkreativnější agentura roku 2006, je první integrovaná agentura poskytující celé spektrum komunikačních služeb. V dnešním marketingu už nestačí jen dobrá reklama a propagace, proto se Euro RSCG Praha soustředí na vývoj integrovaných Creative Business Ideas®, které vnášejí nové kreativní přístupy do celé obchodní strategie a zaručují růst společností i jejich zisku.

Press Contact:
Andrea Faflikova, Communication Director
Euro RSCG Prague, Expo 58, Letenske sady 1500, 170 00 Praha 7, Czech Republic
T +420 220 397 520 F +420 220 397 601 M +420 724 639 076 , andrea.faflikova@eurorscg.cz
16.01.2007

BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444