Modrá pyramida je specializovanou stavební spořitelnou zabývající se výhradně financováním bytových potřeb svých klientů. Nabízí výhodný způsob spoření podporované státem s optimálním zhodnocením úspor, řešení a financování bytových potřeb včetně bezplatného úvěrového poradenství. Euro RSCG Prague bude mít na starosti zajišťování strategického poradenství a integrovaných komunikačních aktivit v oblasti řízení značky a produktové komunikace na českém trhu.
„Chceme i nadále udržet, a co víc – ještě posílit značku Modrá pyramida, vždyť klienti k naší stavební spořitelně přišli proto, že byla pro ně jako značka atraktivní, a to chceme dále rozvíjet. Máme kvalitní síť vysoce profesionálních obchodníků, máme vynikající spořící i úvěrové produkty a budeme vytvářet podmínky pro postupné rozšiřování naší obchodní nabídky o další bankovní a pojišťovací produkty tak, abychom dokázali co nejlépe uspokojit potřeby rodiny. Chceme se profilovat jako banka pro rodinu a tomu logicky potřebujeme přizpůsobit naši komunikaci. Jsem přesvědčen, že Euro RSCG Prague bude pro Modrou pyramidu tím nejlepším partnerem,“ uvedl k výsledku výběrového řízení Ing. Aleš Mašanský, ředitel odboru odbytu a marketingu Modré pyramidy.
Michaela Sirotková, ředitelka Euro RSCG Consulting, k tomu říká: "Vážíme si toho, že můžeme Modrou pyramidu zařadit do našeho klientského portfolia. Detailní znalost finančního segmentu na českém i evropském trhu, nám poskytly znalostní výhodu. Vítězná strategie se do velké míry opírá o znalost strategických záměrů celé finanční skupiny, do níž Modrá pyramida patří. Navržená strategie je založená na repositioningu značky a rozšíření stávajícího obchodního modelu. Modrá pyramida se bude v budoucnosti více profilovat jako banka pro rodinné finance.“
Agentura Euro RSCG byla zvolena Nejkreativnější agenturou roku 2006 a je zároveň dvojnásobným držitelem titulu Agentura roku. V soutěži komunikační efektivity Effie, jež hodnotí pravý přínos v reklamě a tím jsou její výsledky, je Euro RSCG historicky nejúspěšnější agenturou na českém trhu.
Modrá pyramida je nejdynamičtěji se rozvíjející stavební spořitelnou v České republice, dle objemu depozit je třetí největší stavební spořitelnou, dle objemu poskytnutých úvěrů zaujímá druhou pozici. Klienti mají u Modré pyramidy naspořeno 57,5 mld. Kč, bilanční objem úvěrů činí 24,7 mld. Kč, bilanční suma 63,7 mld. Kč. Od října loňského roku je 100% akcionářem Modré pyramidy Komerční banka. V soutěži MasterCard Banka roku získala Modrá pyramida již dvakrát nejvyšší ocenění, stala se Stavební spořitelnou roku 2005 a 2006.
Euro RSCG Praha, Agentura roku 2004 a 2005 a Nejkreativnější agentura roku 2006, je první integrovaná agentura poskytující celé spektrum komunikačních služeb. V dnešním marketingu už nestačí jen dobrá reklama a propagace, proto se Euro RSCG Praha soustředí na vývoj integrovaných Creative Business Ideas®, které vnášejí nové kreativní přístupy do celé obchodní strategie a zaručují růst společností i jejich zisku.
Press Contact:
Andrea Faflikova, Communication Director
Euro RSCG Prague, Expo 58, Letenske sady 1500, 170 00 Praha 7, Czech Republic
T +420 220 397 520 F +420 220 397 601 M +420 724 639 076 , andrea.faflikova@eurorscg.cz
„Chceme i nadále udržet, a co víc – ještě posílit značku Modrá pyramida, vždyť klienti k naší stavební spořitelně přišli proto, že byla pro ně jako značka atraktivní, a to chceme dále rozvíjet. Máme kvalitní síť vysoce profesionálních obchodníků, máme vynikající spořící i úvěrové produkty a budeme vytvářet podmínky pro postupné rozšiřování naší obchodní nabídky o další bankovní a pojišťovací produkty tak, abychom dokázali co nejlépe uspokojit potřeby rodiny. Chceme se profilovat jako banka pro rodinu a tomu logicky potřebujeme přizpůsobit naši komunikaci. Jsem přesvědčen, že Euro RSCG Prague bude pro Modrou pyramidu tím nejlepším partnerem,“ uvedl k výsledku výběrového řízení Ing. Aleš Mašanský, ředitel odboru odbytu a marketingu Modré pyramidy.
Michaela Sirotková, ředitelka Euro RSCG Consulting, k tomu říká: "Vážíme si toho, že můžeme Modrou pyramidu zařadit do našeho klientského portfolia. Detailní znalost finančního segmentu na českém i evropském trhu, nám poskytly znalostní výhodu. Vítězná strategie se do velké míry opírá o znalost strategických záměrů celé finanční skupiny, do níž Modrá pyramida patří. Navržená strategie je založená na repositioningu značky a rozšíření stávajícího obchodního modelu. Modrá pyramida se bude v budoucnosti více profilovat jako banka pro rodinné finance.“
Agentura Euro RSCG byla zvolena Nejkreativnější agenturou roku 2006 a je zároveň dvojnásobným držitelem titulu Agentura roku. V soutěži komunikační efektivity Effie, jež hodnotí pravý přínos v reklamě a tím jsou její výsledky, je Euro RSCG historicky nejúspěšnější agenturou na českém trhu.
Modrá pyramida je nejdynamičtěji se rozvíjející stavební spořitelnou v České republice, dle objemu depozit je třetí největší stavební spořitelnou, dle objemu poskytnutých úvěrů zaujímá druhou pozici. Klienti mají u Modré pyramidy naspořeno 57,5 mld. Kč, bilanční objem úvěrů činí 24,7 mld. Kč, bilanční suma 63,7 mld. Kč. Od října loňského roku je 100% akcionářem Modré pyramidy Komerční banka. V soutěži MasterCard Banka roku získala Modrá pyramida již dvakrát nejvyšší ocenění, stala se Stavební spořitelnou roku 2005 a 2006.
Euro RSCG Praha, Agentura roku 2004 a 2005 a Nejkreativnější agentura roku 2006, je první integrovaná agentura poskytující celé spektrum komunikačních služeb. V dnešním marketingu už nestačí jen dobrá reklama a propagace, proto se Euro RSCG Praha soustředí na vývoj integrovaných Creative Business Ideas®, které vnášejí nové kreativní přístupy do celé obchodní strategie a zaručují růst společností i jejich zisku.
Press Contact:
Andrea Faflikova, Communication Director
Euro RSCG Prague, Expo 58, Letenske sady 1500, 170 00 Praha 7, Czech Republic
T +420 220 397 520 F +420 220 397 601 M +420 724 639 076 , andrea.faflikova@eurorscg.cz