Krásné a kvalitní lakované kuchyně nyní za fantastickou cenu

Konec předsudků. I vy si můžete dovolit krásnou, kvalitní, „značkovou“ kuchyni. Ačkoliv je firma HANÁK NÁBYTEK známa především vysoce kvalitním a designovým nábytkem řady HANÁK PREMIUM, který má odpovídající vyšší cenu, zároveň má v portfoliu i řady nábytku TREND a ACTIVE, které jsou stále nadstandardní, co se týče kvality, přitom jsou cenově dostupnější.

HANÁK NÁBYTEK v řadě TREND navíc přichází s novou povrchovou úpravou lakování a sice s jednostranným 3vrstvým lakem HANÁK, který nabízí za doslova fantastickou cenu.

Každý zákazník, který přijde na studio a nechá si vypracovat cenovou nabídku, velmi rychle zjistí, že získá úžasnou lakovanou kuchyni v nadstandardní kvalitě za přímo vynikající cenu, kterou ve stejné třídě nenabídne většina typické konkurence.

Novinku nechal výrobce zároveň otestovat v akreditované laboratoři zátěžovým testem 15letého „zestaření“ (simulace 15 let působení střídavých minusových a plusových teplot na nábytek). A výsledek? Dle certifikátu od zkušebního ústavu Mendelovy univerzity zůstal nábytek ve 100% stavu beze změny! Převedeno do laické řeči, i po 15 letech budete mít doma naprosto stejnou kuchyň HANÁK jako po její koupi. HANÁK neustále posouvá hranice životnosti svého nábytku. To dělá málokterý dnešní výrobce, tendence je spíš opačná – vyrábět levnější zboží s krátkou životností. Ani jedna z jeho výrobních řad není ošizena v základních atributech kvality, tzn. kvalita použitých materiálů a kvalita zpracování. Bez ohledu na výrobní řadu jde o tytéž výrobky, které jsou „z jedné fabriky“, prochází stejnými nejmodernějšími stroji, pracují na nich stejné ruce zkušených zaměstnanců a rozdíl je vlastně pouze v použitém materiálu (dýha, lak, lamino, fólie), který předurčuje cenu. 

 

HANÁK vás o kvalitě přesvědčí

Firma HANÁK NÁBYTEK je svým způsobem průkopníkem v tom, že veřejně a otevřeně mluví o faktech týkajících se samotné výroby, kvality materiálů, způsobu jejich zpracování a o zdravotních rizicích. Tato témata prezentuje pravidelně na svém webu a ústy samotných prodejců. Na showroomech si může každý zákazník prohlédnout kromě vzorků kuchyní i nejrůznější hmatatelné argumenty, které jsou mnohem více přesvědčivé než jakékoliv reklamní heslo. Dnešní běžná reklama se totiž orientuje především na cenu a superlativa. Pak je pro zákazníka-laika velmi složité, vyznat se v nabídce, pokud každý prodejce hlásá, že je právě on ten nejkvalitnější, má nejlepší cenu a podobně. Pokud o tom nepřesvědčí argumenty, pak je to skutečně pouze reklamní trik.

S ohledem na zdravý životní styl

Pokud zajdete na kterékoliv studio HANÁK, všimněte si například malého akvária s fialově nalakovanými dvířky ponořenými ve vodě. V něm výrobce simuluje 100% voděodolnost díky patentované technologii olepování hran SLIM-LINE technology. Touto ukázkou výrobce garantuje, že se ani vlivem vody a vlhkosti jeho lakovaná dvířka nerozklíží a nezdeformují, protože je povrch kompaktně uzavřen a nic se nedostane ani dovnitř, ani ven. Díky této vlastnosti a už díky použitým vstupním materiálům, které mají nejvyšší certifikaci CARB-phase 2, (nejnižší možný obsah formaldehydu), výrobce vyrábí ve své podstatě „zdravý“ nábytek. Zdravý životní styl totiž už dávno není pouze o jídle a cvičení.Představte si vzorovou situaci - v dnešních hermeticky uzavřených domovech díky dokonalé izolaci oken, zateplení apod. se formaldehyd uvolňuje především z nábytku. A vy se právě nacházíte na rodičovské dovolené, s malým dítětem trávíte doma spoustu času. V takovém případě může mít formaldehyd na vaše a jeho zdraví poměrně významný vliv.

A co se týče samotného laku, v dnešní době ne každý, kdo uvádí, že prodává lak, lak skutečně prodává. Mnohdy jde o akrylát, který zdaleka nedosahuje kvality opravdového laku. A kdo tvrdí, že na počtu vrstev nezáleží, ten nemá pravdu. Už z logiky věci, čím více vrstev kvalitního laku, tím vyšší je jeho odolnost. Prémiový nábytek, lakovaný 7 vrstvami laku HANÁK, je už několik let prokazatelně tím nejlepším, nejodolnějším a nejtrvanlivějším nábytkem dostupným v Česku.


U HANÁKa je ještě jedna veliká výhoda – nezahltí vás katalogovými obrázky, ale ukáže vám rovnou reálné domovy zákazníků, pro které nábytek vyrobil. Na stránkách i facebooku má řadu krásných fotogalerií reálných domů a bytů s nejrůznějším nábytkem. Stejně tak nabízí ukázku práce architektů v jejich návrzích, které vás mohou inspirovat. Pokud máte aspoň čtvrthodinu času, prohlédněte si jejich fotografie. Stojí to opravdu za to! 
07.05.2015 | PR

BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444