Fotograf Hal se nedávno stal hlavním tématem článku CNN Style. Detail článku najdete
ZDE.
O co tedy přesně jde?
Základním stylem fotografa Hala je umístit lidi, včetně nahých párů, do pytle v intimních polohách a pak z nich vysát všechen vzduch, aby vznikl efekt vakua. Samotné vytvoření každého díla vyžaduje
týdny plánování, hodiny příprav a pak jen 10 sekund na pořízení fotografií. Fólie se pak musí rychle roztrhnout, aby se subjekty uvnitř neudusily.
Jak se společnost Less Mess Storage, která má síť samoskladů v Polsku a České republice, dostala k umění fotografa Hala? Iniciátorem a zprostředkovatelem nápadu byla kreativní agentura Mamapool, jejíž partneři mají desítky let zkušeností po celém světě a kteří s fotografem Halem již dříve spolupracovali na marketingové kampani na kondomy.
Být
"drcen nepořádkem" a
"dusit se věcmi",ať už v domácím nebo pracovním kontextu, je životní problém a stres, s nímž se může ztotožnit každý a pro nějž Less Mess nabízí snadné řešení. Umění fotografa Hala je způsobem, jak poskytnout metaforu pro tyto emoce stresu, a to ve vzrušujících a barevných obrazech.
O fotografu HALOVI
Narodil se a žije v Tokiu (Japonsko). Leitmotivem jeho tvorby jsou láska a výzvy, nejčastěji ve své tvorbě představuje vany, páry a vakuové pytle - přesněji jejich kombinace. Jeho díla jsou známá po celém světě.
Rozhovor s generálním ředitelem společnosti Less Mess Storage - GUYEM PINSENTEM
Jaká byla vaše první reakce na myšlenku vakuově uzavřeného focení?
|
|
Guy Pinsent |
|
Guy, Less Mess: Líbil se mi ten nápad. Je originální a neobvyklý. S týmem neustále debatujeme a přemýšlíme o naší nabídce a o tom, jak navázat kontakt se zákazníky, abychom se neustále zlepšovali a byli nejlepší, abychom se odlišili od davu. Myšlenka objednat si dílo u slavného japonského umělce a spolupracovat s vynikajícími talenty z Mamapool na výrobě marketingových obrázků a marketingové kampani byla vzrušující.
Myslíte si, že jsou Poláci připraveni na tak kontroverzní a jedinečnou kampaň?
Guy, Less Mess: Ano, rozhodně. Myšlenka se dotýká univerzálních lidských emocí: být pod tlakem, být ve stresu, být udušen - samozřejmě v přeneseném slova smyslu - přílišným množstvím věcí v kanceláři nebo doma.
Jaké jsou vaše pocity a myšlenky ohledně kampaně?
Guy, Less Mess: Samozřejmě doufáme, že to vzbudí zájem o Less Mess Storage a zlepší povědomí o naší značce. Lidé si přinejmenším mohou obrázky užít pro jejich uměleckou kvalitu a svéráznost. Spolupráce se skvělými lidmi na této zábavné marketingové kampani je zdrojem osobní radosti a uspokojení.
Napadla vás někdy myšlenka, že kampaň je na polské poměry příliš kontroverzní?
Guy, Less Mess: Ano, prozkoumali jsme všechny polské bannerové kampaně, které byly v posledních deseti letech zakázány. Objevili jsme několik dost nepříjemných materiálů, které byly právem staženy. Nevěříme, že by tato kampaň Less Mess mohla vyvolat tak negativní reakce.
Kontakt pro média: marketing@lessmess.storage