Výhodou takové spolupráce mezi developerem a Hyposervisem je, že lze získat doslova „velkoobchodní“ výhody, kterých by jedinec nikdy sám nedosáhl. „Hyposervis aktuálně obsluhuje více jak šedesát bytových projektů, čímž reprezentuje obrovský klientský potenciál, který si zaslouží speciální benefity,“ dodává Pavel Bultas.
Klienti jsou u těchto bytových projektů ušetřeni i zajišťování znaleckých posudků, které jsou jinak potřeba k určení zástavní hodnoty nemovitosti. Takzvané „hromadné nacenění“ ušetří klientovi 5 000 Kč a týden času. Klient navíc není zatížen papírováním, neboť oběh dokumentů mezi developerem, Hyposervisem a danými bankami je samostatně zajištěn. Schválení hypotéky se pak počítá v řádu několika pracovních dnů a o čerpání úvěrových prostředků se pak postará zvláštní oddělení společnosti Hyposervis. Z výše popsaného systému pak vyplývá jedna důležitá věc: existuje-li nějaký způsob, jak nedoplatit na zvýšené DPH od roku 2008 (u sociálního bydlení dojde ke zvýšení o 4%), Hyposervis ho zná. „Ano, Hyposervis je připraven udělat vše pro to, aby klienti vyčerpali úvěrové prostředky ještě letos a neplatili zbytečně víc. I v tom je hypotéka s Hyposervis jedinečná,“ uzavírá Pavel Bultas.