„Denně přicházejí lidé a podepisují nové smlouvy na elektřinu a plyn“

Pokud se obyvatelé Prahy, Brna, Ostravy, Pardubic a dalších krajských měst potřebují dozvědět více o tom, jak mohou uspořit za elektřinu a plyn, nejjednodušší cesta je zajít si o tom popovídat s odborníkem do zákaznického centra energetické společnosti Centropol.

Zákaznická centra společnosti Centropol byla otevřena v loňském roce. A ukazuje se, že sázka na to, nabídnout lidský kontakt zájemcům o informace od tohoto předního dodavatele elektřiny a plynu v ČR, vyšla na jedničku. Do zákaznického centra míří měsíčně stovky lidí, stále častěji se objevují lidé s přáním přejít k Centropolu. „Denně do centra přicházejí lidé a podepisují nové smlouvy na elektřinu a plyn,“ říká Tibor Flašík, ředitel zákaznické zkušenosti společnosti Centropol.

Nejvíce táhne produkt Kamarád


Tibor Flašík, ředitel zákaznické zkušenosti
Jen za únor přešlo k Centropolu ve všech jeho současných jedenácti pobočkách několik stovek nových klientů a zájem o jeho produkty nabírá na síle. Největší poptávka je po produktové řadě Kamarád, pro který se rozhodla téměř polovina odběratelů. Ceník Kamarád je dokonce hitem mezi současnými tarify, neboť spotřebitelé platí podle toho, za jakou cenu nakupují největší společnosti na energetické burze. Když cena klesá, platí skutečně méně.

Na pobočkách zjistíte, jak ušetřit

Do poboček Centropolu míří jak noví, tak i stávající zákazníci. Přicházejí sem, aby na místě zjistili, jak se dá ušetřit. A na co se ptají? Hlavně chtějí vědět, jak mohou ušetřit za energie a jaký si vybrat ceník. Ale chtějí také třeba znát podrobnosti o vyúčtování. Všechny tyto otázky i řadu dalších dokážou pracovníci centra odpovědět. Jsou na to školeni a umí poradit i s aktuálními zvýhodněnými produkty.

Část lidí se o možnosti popovídat si s pracovníky střediska dozvěděla, když jim sami tito pracovníci zatelefonovali. „Začali jsme i telefonickou kampaň. Zveme naše zákazníky do centra a vysvětlujeme jim, že u nás dostanou kvalitní energetické poradenství, díky kterému každý ušetří,“ vysvětluje Tibor Flašík.

 

Ceníky ušité na míru

Centropol přišel s několika revolučními ceníky. Jedním z nich je ceník pro domácnosti v panelových domech. Díky centrálnímu vytápění a plynovému sporáku tyto domácnosti využívají elektřinu zpravidla jen na svícení a provoz běžných domácích spotřebičů. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny přitom tvoří nezanedbatelnou část faktury. Zatímco taxa distributorovi je daná zákonem a snížit nelze, svůj fixní poplatek Centropol snížil až o 90 %.

U Centropolu si vyberou i senioři, pro něž je nachystán další ceník, který vychází vstříc starším občanům s nižší spotřebou elektřiny. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřeby totiž v těchto domácnostech tvoří až 20 procent celé faktury. I ten je ale snížen.

A do třetice Centropol vyšel vstříc spotřebitelům, kteří platí účty za elektřinu na chalupě, v letním domě či dokonce jen v garáži. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny v těchto nemovitostech často tvoří až polovinu celé faktury. Díky speciálnímu ceníku Centropolu odběratel ušetří až třetinu nákladů na elektřinu.

„Pokud máte jakékoliv nejasnosti, přijďte k nám do zákaznického centra,“ radí Tibor Flašík.
10.04.2018 | PR

BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444