CARATvision – perfektní grafika ve vteřině
Nejnovější inovací programu CARAT je jedinečná grafická funkce
CARATvision.
„Tato funkce umožnuje plynulý pohyb ve fotorealistickém zobrazení vysoké kvality, a to již v průběhu plánování kuchyně“, vysvětluje Gerhard Essig, výkonný ředitel společnosti CARAT, a dodává:
„s CARATvision plníme požadavek obchodníků, aby během plánování měli možnost prezentovat perfektní vizualizace kuchyně a upravovat je dle požadavků svých zákazníků bez zbytečné časové ztráty“.
Kromě toho může prodejce pomocí CARATvision prezentovat zákazníkovi v reálném čase také interakci různých materiálů nebo působení různých koncepcí osvětlení.
Velký zájem zákazníků vyvolalo také nové rozhraní aplikace
CARATview VR, umožňující prohlížení 3D vizualizací kuchyní na smartphonech, tabletech nebo pomocí VR brýlí.
Panoramatické pohledy CARATview jsou nyní sdíleny pomocí QR kódu přes CARATcloud. Bezplatnou aplikaci si od jejího zveřejnění stáhlo již více než 100 tisíc zákazníků.
Online plánovač - nástroj, který míří na koncové zákazníky
Online plánovač umožňuje plánování kuchyní v režimu 3D. Plánuje se zcela jednoduše ve webovém prohlížeči bez nutnosti zdlouhavého stahování a instalace, a to na všech možných koncových zařízeních jako tabletu, stolním počítači se systémem Windows nebo Mac.
„Online plánovač je používán ve stále větším počtu kuchyňských studií. Například k tomu, aby zákazníkovi pomohl rozvinout jeho první představy, které se následně při jednání s obchodníkem ještě dále rozvinou“, vysvětluje G. Essig. „Data z Online plánovače je pak možné převzít do software CARAT a zde profesionálně zpracovat. Pro obchodníka to znamená enormní úsporu času.“
Vítězné návrhy 1. ročníku soutěže „Nejlepší vizualizace v programu CARAT“
Proč jsme zvolili právě CARAT?
Odpovídá Tomáš Halama, Obchodní ředitel firmy Gorenje – real, spol. s r.o.
„Prodejní síť studií Gorenje v České a Slovenské republice spolupracuje se společností Technodat Develop od roku 2010. Nasazení software CARAT přineslo výrazné zefektivnění a zpřesnění činnosti směrem k zákazníkům, zároveň prodejcům poskytlo dostatek času pro lepší komunikaci s koncovým zákazníkem.“