CARAT - řešení pro kuchyňská studia

Vyspělý software pro plánování interiérů

Cílem každého kuchyňského studia je nejen najít a oslovit zákazníka, ale především přesvědčit
jej o výhodnosti uzavření obchodu právě s tímto studiem.

Nervózní poklepávání prstů o volant. Je devět a on vyřídil už třetí telefonát, desátou esemesku a zapálil si čtvrtou cigaretu. Na smluvenou schůzku s klientem dorazí do studia zase na poslední chvíli, těsně před jeho příchodem. Zákazník předvčírem odsouhlasený návrh s včera provedenou změnou dnes opět aktualizuje do úplně jiné podoby. Výsledek by chtěl vidět nejlépe hned, opravdu to už hodně spěchá… Mezitím studiem proplují další tři různí návštěvníci. Nevědí, co chtějí, ale dost důrazně si stojí za svým. Místo oběda se pohádá s reklamačním oddělením. Mailem vyřeší nedorozumění s dodavatelem. S Policií ČR botičku za špatné parkování svého zákazníka. Vynadá montážní četě. Zákazník, na kterého hodinu čeká, nepřijde. Místo toho tedy otevírá projekt svého stávajícího klienta. Musí ho znova přepracovat a až teď zjišťuje, že vlastně nemá přesné podklady. Počítač nespolupracuje, třetí restart nezabral - óká, nakreslí to rukou. Za chvíli volá klient - návrh už mu zpracovala konkurence. Zapaluje si dvacátou cigaretu. Je pozdě, musí domů. Nervózní poklepávání prstů o volant…

Špatný sen průměrného prodejce kuchyní? Nikoliv. Běžná realita… Přitom řešení je tak snadné.

Efektivní kombinace tří vyspělých nástrojů Carat: Online plánovač, Profesionální program a CARAT Cinema

Úspěch je v dnešní hektické době založen na umění rychle a efektivně pracovat s informacemi. Informace může získat každý, avšak schopností správně s nimi nakládat a maximálně využít jejich potenciálu nedisponuje každý. Německá firma Carat, výrobce stejnojmenného software určeného pro komplexní zpracování návrhů interiérů, postupuje při vývoji tohoto produktu velmi progresivně a implementuje do něj technologická řešení, odpovídající vysokým požadavkům současné doby. V předchozím článku jsme se zaměřili především na představení programu Carat zejména z pohledu využití jeho grafické části při komunikaci se zákazníkem. Software Carat je však komplexním nástrojem pro prodej nábytku, zejména kuchyní. Jeho nejsilnější zbraní je pak obchodní část, založená na detailním sledování klientových požadavků v průběhu celého obchodního cyklu od návrhu, objednávky, faktury až po případné reklamace. Významným pomocníkem jsou dokonale zpracované produktové katalogy jednotlivých výrobců kuchyní.

Cílem každého kuchyňského studia je nejen najít a oslovit zákazníka, ale především přesvědčit jej o nutnosti a výhodnosti uzavření obchodu právě s tímto studiem. Zákazníci jsou však národ neukázněný, přelétavý a do značné míry nespolehlivý. Umí se totiž velmi obratně pohybovat v záplavě nabídek, reklam a konkurenčních výhod, takže se prodejci musí opravdu hodně snažit, aby uspěli. Nejlepší cestou k tomuto cíli je odlišit se od jiných, průměrných. A program Carat takovou možnost nabízí.

Pouhé tři kroky od anonymních zájemců ke konkrétním zákazníkům prodejce kuchyní

Nejdůležitějším, nejdostupnějším a nejrychlejším zdrojem informací pro široké vrstvy uživatelů je dnes internet. S vytvořením prvotního návrhu nové vysněné kuchyně pomůže zákazníkovi z pohodlí jeho domova nástroj Carat online plánovač.
CARAT online plánovač nabízí řadu výhod – prodejci získají dodatečné kontakty na skutečné zájemce, z anonymních uživatelů se stávají reálné kontakty na zákazníky, data adres a plánování jsou k dispozici pro další obchodní jednání, což šetří čas a náklady. CARAT online plánovač je současně též účinným propagačním médiem při aplikaci online marketingu.
Jedná se o webovou aplikaci, která je k dispozici na webových stránkách konkrétního kuchyňského studia. Zájemci mohou s její pomocí osobně realizovat své vlastní představy a přání na nově vznikajícím projektu, a to přímo z pohodlí svého domova. Po dokončení návrhu kuchyně jej může zájemce odeslat mailem do kuchyňského studia. Díky speciálně vytvořenému rozhraní se návrh načte do profesionálního programu pro zpracování návrhů interiéru Carat a bytový architekt z něj může připravit komplexní nabídku.
 
Výsledný projekt si zákazník může prohlédnout u prodejce ne na obyčejném monitoru, ale přímo na 3D televizoru. Pozitivní emoce ještě znásobí  virtuální průchod vysněnou kuchyní  v třídimenzionálním showroomu CARAT Cinema. Moderní projekční systém CARAT Cinema spolu s vyspělou technologií pro prezentaci 3D obrazu dodá kuchyni nejen prostorovou hloubku, ale naplánovaný interiér se objeví v životní velikosti a barvě. Fronty, vzdálenosti, obklady i ty nejmenší detaily jsou zde velmi přesvědčivě viditelné, téměř uchopitelné. Zákazníkovi je tak zprostředkován fascinující pohled do jeho nového interiéru, zažije to, co kupuje. Jedinečný přístup k zákazníkovi se stává klíčem k úspěšnému uzavření obchodního vztahu.

Německou firmu Carat zastupuje v regionu Česko, Slovensko a Polsko firma TECHNODAT Develop, s.r.o.

Carat se díky svým pozitivním vlastnostem, orientovaným především na uživatelský komfort, specifickému způsobu financování, jednoduchému ovládání a svým profesionálním výstupům stává dostupným a vyhledávaným nástrojem pro každého.

www.carat.technodat.cz
15.01.2013 | PR

BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444