Výstava, která připomíná podobu této expozice a zároveň řadou exponátů z pozdějších let zachycuje vznik a projevy tzv. bruselského stylu v designu, architektuře a výtvarném umění v 60. letech, se po úspěšné pražské premiéře přesunula do Brna. V Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně, která byla jedním z iniciátorů této retrospektivy, ji můžete navštívit do 1. března 2009.
Brněnská verze výstavy se ve větší míře zaměřila na moravské realizace bruselského stylu - především v architektuře. Větší důraz klade na soubor děl grafického designu (ten pochází z větší části právě ze sbírek MG) a je rozšířena o fotografickou sekci, v níž snímky slavných i neznámých fotografů ze 60. let přinášejí přesvědčivou charakteristiku doby.
Československý pavilon v Bruselu získal hlavní ocenění odborníků a stal se také nejoblíbenější expozicí návštěvníků, kterým byl prezentován jako pohled do běžné každodenní reality v tehdejším Československu. Ta však byla ještě poněkud jiná, vždyť řada politických vězňů mezi nimiž byli i výtvarníci a architekti, zůstávala dosud ve vězení. A vystavované výrobky, jejichž designéři dokázali navázat na předválečnou úroveň, nebyly ani zdaleka běžně dostupné. Účast na výstavě EXPO 58 však poskytla zúčastněným tvůrcům jedinečnou možnost ukázat potenciál, který země měla a který se pak rozvinul v letech šedesátých, což retrospektivní výstava přesvědčivě dokládá.