Tento výpadek byl způsoben nedostupností sítě poskytovatele, firmy GTS - dříve NEXTRA - od 5 hod po dobu cca 3 hodin a 30 minut.
Hotline poskytovatele tento výpadek přiznala, ale firma nám dosud neposkytla žádné vysvětlení ani technickou informaci.
Redakce BYDLENÍ.CZ, 2.března 2006 16.00
Obdrželi jsme vyjádření poskytovatele:
Vazeny zakaznik,
v rannych hodinach medzi 5:00 - 9:00 sme zaznamenali problem s core
routerom, cim doslo k chybe vo forwardingu. Spominany problem na tomto
zariadeni sposobil vypadok casti konektivity poskytovanej spolocnostou
Nextra Czech Republic s.r.o. Pricinou zdlhavej identifikacie problemu bola
skutocnost, ze v ramci vnutorneho autonomneho systemu Nextry nebol
zaznamenany ziadny problem. Problem bol odstraneny restartom daneho
zariadenia. V sucasnosti podnikame take opatrenia, aby sa podobne problemy v
buducnosti neopakovali.
Dakujeme Vam za porozumenie.
Jsme rádi, že na odstranění závady stačil restart zařízeni
a věříme, že příště k tomuto opatření dojde rychleji.
redakce