Oficiální online zpravodajství z veletrhu Tendence 2004 přinese portál BYDLENÍ.CZ

Výraznou událostí podzimní výstavní sezóny bude ve dnech 7.-10.10.2004
veletrh Tendence 2004
, který se koná v PVA v Praze, Letňanech.

Redakce BYDLENÍ.CZ bude zajišťovat online zpravodajství, formou "veletržních střípků" bude přinášet podněty, informace o novinkách a událostech ve světě nábytku a bydlení. Důvodem k intenzivní spolupráci redakce BYDLENÍ.CZ a pořadatelů TENDENCE 2004 je blízkost záměrů obou projektů.

Tendence 2004
chce vytvořit odraz kultury bydlení v českých zemích a být  veletrhem pro všechny,
kteří si chtějí do svých interiérů pořídit kvalitní a krásné vybavení.

 

Krédem portálu www.bydleni.cz

je orientovat, informovat a inspirovat návštěvníky v široké problematice bydlení a být průvodcem spotřebitelů na cestě za kvalitou.

 

Podle slov Tomáše Chmela, vedoucího projektu Tendence 2004 je veletrh "služba jako každá jiná. Aby byla užitečná, musí být službou fungující a kvalitně připravenou. Ze strany organizátora veletrhu je třeba dlouholetého utváření vazeb s vystavovateli, zajištění dostatečné a kvalitní návštěvnosti, zapisování se do povědomí návštěvníků, sledování trendů ... V oblasti interiérů a bydlení je nutná tvořivost a neustálé rozvíjení nápadů. Pokud budou spokojení vystavovatelé a návštěvníci, bude úspěšný celý veletrh. Pak může být spokojený i organizátor. Je to jakýsi kruh spokojenosti. "

 

Redakce BYDLENÍ.CZ touto spoluprací organicky navazuje na své působení  v rámci loňského ročníku Tendence, které uzavřel článek Josefa Morávka
Šest úspěchů TENDENCE 2003.

Po roce k tomu Morávek dodává:
"Právě kvalita loňského ročníku je důvodem, že jsme s radostí přijali nabídku
vytvářet oficiální online zpravodajství veletrhu TENDENCE 2004".

 

Veletržní zpravodajství je obtížný úkol, vystavovatelé i pořadatelé doprovodných akcí chtějí informovat, publikovat, ale v několikadenním maratónu není čas na standardní redakční postupy. Přitom však vznikají zprávy a materiály, které zústanou trvale přístupné na internetu a například prostřednictvím vyhledávačů
přivádějí zájemce k informacím o produktech po dlouhou dobu.

Internet jako zroj podrobných informací na jedné straně a kontakty na veletrhu,
kontakty jak s odborníky tak i s exponáty se organicky doplňují.

 

"Je příjemné spolupracovat s pořadateli veletrhu, kteří nevnímají internet jako konkurenční, ale naopak jako partnerské médium." uzavírá Josef Morávek.


odkazy:

 

Inspirativní procházka veletržním městem - Šest úspěchů TENDENCE 2003
https://www.bydleni.cz/clanek/Inspirativni-prochazka-veletrznim-mestem_484

 

Sekce Tendence 2004 na BYLDENÍ.CZ
https://www.bydleni.cz/kategorie/Tendence-2004

 

Domovská stránka Tendence 2004
http://www.itendence.cz/

01.10.2004
  • Terinvest s.r.o.

    Společnost TERINVEST je jedním z největších organizátorů veletrhů v České republice. Veletrhy se konají především v Praze na Výstavišti Praha Holešovice. Největší veletrh AMPER se koná na Výstavišti v Brně. Veletržní správa nabízí zajištění účasti na veletrzích v ČR i v zahraničí.


BYDLENI.CZ Internetový magazín o bydlení a životním stylu. Byty a reality. Katalog firem, produktů a služeb.

REDAKCE BYDLENI.CZ: Kotlářská 5, 602 00 Brno; tel.: 532 154 444; info@bydleni.cz
Provozovatel serveru: ABSTRACT s.r.o.; Kotlářská 5, 602 00 Brno; info@abstract.cz; Tel.: 532 154 444