Jednou ze společností, která využila program Zelená úsporám v rámci marketnigové kampaně byl český výrobce otvorových výplní značky Vekra, společnost Window Holding.
Nabídka této firmy ale přinášela zájemcům další hodnotu a také záruku. Vedle komplexního poradenství pro získání dotace obsahovala garanci jejího přidělení. V případě, že by na základě projektu vypracovaného dodavatelem oken Vekra nebyla dotace poskytnuta, zavázal se tuto část investice uhradit přímo výrobce oken.
Podstatným impulsem pro rozhodování jednotlivých investorů byla nabídka překlenutí období, po kterou zákazník, čerpající dotaci čeká na úhradu této částky – zákazník hradil jen částku po odečtení očekávané dotace.
Tímto přístupem značka Vekra příležitost čerpání dotačního porgramu přiblížila zákazníkům i v ekonomicky obtížném období. Historicky jedinečnou možnost společnost Window Holding doplnila konzultačním servisem a hrdou nabídkou garance. Stejně jako mnoho dalších dodavatelů spojila Vekra vlastní nabídku s programem Zelená úsporám – ale na rozdíl od většiny z nich přidala služby a záruky. Marketingová akce tak byla odpovědí na rozčarování z nároků programu, které někteří dodavatelé a investoři v prvních měsících vyjadřovali.
Dotační příležitost tak Vekra dokázala transformovat do skutečně dobré zprávy o bydlení v roce 2009.