První návštěvníci portálu patřili zároveň k první generaci uživatelů internetu u nás.
Snahou tvůrců BYDLENÍ.CZ bylo zavést doménové jméno bydleni.cz jako adresu, která se snadno hledá, na které je příjemné se zabydlet, adresu, na které je škoda chybět.
a pro firmy silným marketingovým nástrojem," říká Josef Morávek, jednatel firmy ABSTRACT s.r.o. a ředitel BYDLENÍ.CZ. "Chtěli jsme poskytnout návštěvníkům našich stránek širokou škálu informací, na které by se mohli při budování svého bydlení spolehnout. Proto jsme portál od počátku budovali jako internetový magazín i katalog firem."
Rok po založení portálu, se v článku nazvaném Internet pomůže s výběrem bytu v deníku MF Dnes z 20. 11. 1998 můžeme mj. dočíst: "Adresa www.bydleni.cz je určena širšímu poradenství v oblasti bydlení."
"Služby portálu na generických adresách BYDLENÍ.CZ a INTERIÉR.CZ se od počátku snažíme koncipovat tak, aby uspokojily návštěvníky v celém spektru oblasti bydlení. Od výměny nebo pořízení bytu či domu přes jeho vybavení až po jeho užívání. Poskytujeme inspiraci prostřednictvím článků, ale i nabídky knih a časopisů.," říká Josef Morávek. "Za svůj cíl jsme si vytkli stát se internetovým průvodcem spotřebitele na cestě za kvalitou. Firmy, které svými reklamními a marketingovými aktivitami kultivují svůj obor a pomáhají spotřebitelům ke kvalifikovanému výběru oceňujme cenou FAIR BYDLENÍ."
Navzdory dlouhé historii však BYDLENÍ.CZ nechce zestárnout. Znamená to nejen reagovat na nové podněty v oblasti internetových technologií, ale i na podněty, které přináší vývoj v oborech týkající se stavění a bydlení.
Jedině tak lze také naplňovat již zmíněné krédo portálu - být internetovým průvodcem spotřebitele na cestě za kvalitou.